reede, 24. juuli 2009

Kuidas meedia aitab kütusefirmadele tasuta reklaami teha?

Viimastel nädalatel on meedia aktiivselt ja kriitikavabalt vahendanud kütusefirmade reklaamiteateid, et tanklaketid langetavad nädalavahetuseks autokütuse hinda. Tegelikult võiks neid PR-teateid eirata ja teha esmaspäeval uudise "Suurimad kütusemüüjad kergitasid taas hinda".
Aga mõni kaupluskett võiks ka proovida, et kas meedia on ka nende reklaamteadete avaldamise osas nii vastutulelik. Kauplustes on pidevalt sooduskampaaniad. Kaupmehed valige paar toodet välja ja tehke pressiteade ning äkki saate ilma reklaamikulusid tegemate oma sõnumi edastada kümnetele tuhandetele inimestele.

3 kommentaari:

  1. Näide pole just väga hea. Sellise info eest on tänulik iga autoomanikust meedia tarbija.

    VastaKustuta
  2. Hea näide ajakirjanduslikust paanikast oli see, kui kõik kütusefirmad jaurasid meediaväljannetes, et seoses käibeka- ja aktsiisitõusuga tuleb 1. juuli südaööst bensiinihindadele kroon ja peale otsa. Ja 30. juuni õhtupoolikul oli Linnu tee umbes Neste/ViisPluss jaama järjekorras seisvatest klientidest.

    Ja praegu on ka nende "nädalavahetuse sooduskampaaniate" välisel ajal bensiin endiselt odavam kui 30. juuni õhtul oli.

    VastaKustuta
  3. Olen sama meelt. Mõttetu reklaam ja suht vähe oluline, kas täna langes 30 senti või tõusis.. Need hinnad kõiguvad ju koguaeg.

    VastaKustuta