Hirm 1. juuli maksutõusude ees tekitas väidetavalt juuni viimastel päevadel Eestis tõelise ostubuumi ja kaupmeestel õnnestus oma seisma jäänud kaubast edukalt lahti saada. Naljakas, et 50-60% sooduskampaaniad ei suuda inimesi ostma meelitada, aga teadmine, et varsti võib kaup tänu käibemaksule olla poes 1,7 protsenti kallim, tekitab ostupaanika. Ei usu, et inimesed seekord kuigi ratsionaalselt käitusid. Mõni nutikas kaupmees võis aga olla edukas, kui tabas pärast uue käibemaksumäära ära otsustamist kergitada vaikselt oma poes kauba hinda.
Loodame, et valitsus ei lase end sellest osturallist ära petta ning juuni käibemaksu ja aktsiiside laekumisest ei tehta ennatlikke järeldusi Eesti valitsuse edusammude kohta majanduskriisi seljatamisel.
kolmapäev, 1. juuli 2009
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar