esmaspäev, 6. juuli 2009

Diena ostjatel on meediaärist kehv arusaam

Bonnierile kuulunud Läti meediafirmad ära ostnud investorid ei tundu mõistvat väga hästi seda sektorit, kuhu nad investeerisid. Meediaäris ei saa peita omanikke või rahastajaid, sest siis oleks võimatu teha ka head ajakirjandust ning lõpptulemusena jääb investor oma rahast ilma, sest tema pakutavaid tooteid ei usaldata.

Raske on Diena või Dienas Biznessi ajakirjanikel lugu tehes küsida praegu mõne ettevõtte oamnike nimesid, kui nende enda tööandja tahab olla peidus. Omanike varjamine muudab ajakirjanike töö kergelt rünnatavaks ja lihtne on kleepida silte kallutatuses ning kellegi varjatud huvide ja käskude täitmises.
Mulle tundub, et need firmad maha müünud Bonnier ka ei tea täpselt, kes oli ikkagi vastaspool ehk kes on Läti lehtede uued omanikud.

Kalle Norberg küll pühapäeval Äripäevale saadetud kommentaaris lubab, et investorite nimed saab varsti teada ja tunnistab, et reedel unustasid ostjad ära meediaga suhtlemise. Norbergi kommentaari saab lugeda siit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar