kolmapäev, 26. august 2009

Siseinfo: Ligi vastab TeliaSonerale eitavalt

Minu teada on Rahandusministeeriumis võetud vastu otsus, et Eesti riik lükkab TeliaSonera ülevõtmispakkumise Eesti Telekomi aktsiatele tagasi. Valitsus seda ametlikult arutama ei hakka, aga ministrid on seda meelt, et rootslased pakuvad Telekomi aktsiate eest liiga vähe ning seetõttu nende pakkumisega ei nõustuta. Vastuse annab rootslastele rahandusminister Ligi. Vastuse avalikustamisega oodatakse, et jääks mulje, justkui teemat oleks tõsiselt analüüsitud.
Poliitikud ei taha ka rootslaste pakkumisega nõustuda seetõttu, et enne valimisi ei taha ei Reformierakond ega IRL saada endale külge Telekomi müüja kuulsust.

1 kommentaar:

  1. Sain selle blogipostituse peale telefonikõne ja helistaja väitis, et on finantsinspektsioonist ning küsis mu allikat. Loomulikult ei saanud ma talle seda allikat avalikustada. Järgmisena küsiti, et mis kell ma selle info teada sain. Loomulikult ei saanud ma ka sellele küsimusele vastata. Helistaja ütles, et nad nüüd arutavad, mis edasi teha ja ütles, et võibolla tekib neil veel küsimusi ja siis võtavad uuesti minuga ühendust.

    VastaKustuta