Sel nädalal alguse saanud maadevahetusskandaali kohtuprotsess on huvitav väljakutse meediale, sest selle protsessiga on käima läinud ka väga tugev PR-kampaania, millega üritatakse avalikku arvamust mõjutada. Tõenäoliselt paigaldatakse ajakirjanike teele ridamisi varjatud konkse.
Üks näide on Annuse kaitsja Glikmani poolt tõstatatud kahtlus, et jälitustoiminguid tehti ebaseaduslikult. Selle konksu on hästi lahti kirjutanud täna Eesti Päevaleht, aga edukalt neelasid selle alla LHV foorumis Järvevana teema all reedel oma mõtteid avaldanud kommentaatorid, kes pidasid teemat väga oluliseks ja ei saanud aru, miks meedia Glikmani taha ei tule ning kohut ja riiki ei süüdista. Kuna LHV foorumis võetakse sõna varjunime all, siis ma poleks üllatunud, kui selle teema tõstatamine sealses foorumis oli ka üks Annuse PR-nõustajate PR-käik.
Äripäeva paberlehes ja onlines neljapäeval Annusega ilmunud intervjuu puhul on ka küsitud, et kas see oli osa PR-kampaaniast. Kindlasti sai see intervjuu teoks tänu sellele, et Annusel oli huvi seda anda. Initsiatiiv intervjuuks tuli aga Äripäeva poolt, sest me soovisime, et Annus annaks online-intervjuu ja vastaks meie lugejate küsimustele. Sellest polnud Annus huvitatud ja pakkus hoopis võimaluse, et annab intervjuu Äripäeva ajakirjanikule.
laupäev, 14. november 2009
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar